Subject: G4S Eesti - Komerk AS Häireedastusteenuse kontaktisiku muudatus
From: "Natalja Loginova" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Inge Kurisoo" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 13:36:33 +0300

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

�

Komerk � AS (Virna 6, Muuga küla Viimsi vald) objekti (TermID: 1168) 
kontaktisiku andmed on uuendatud�  ID Networks süsteemis, mis on 
sünkroniseeritud Päästeameti andmebaasiga.

Uus Tellija kontaktisik on Komerk ASi juhatuse liige Boris Nilin 
37253307564, [email-masked] <mailto:[email-masked]>

�

�

�

Lugupidamisega

Natalja Loginova
Ärikliendihaldur

AS G4S Eesti, an Allied Universal®� Company
Põhja piirkonna esindus
Vesipapi 2

12916, Tallinn

Tel +372 651 1923
Mob +372 516 5699

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

�

G4S 24 h e-teenindus:  <https://minu.g4s.ee/> https://minu.g4s.ee/

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.